tisdag 24 september 2013

Nu är det inte långt kvar

Hejsan

Nu är det verkligen inte långt kvar innan vi får träffa lilla bebisen, eller ja det kan ju dra ut på tiden och vi får vänta i ca 3 v till, men så ska vi inte tänka. Den är ju beräknad till den 3e okt alltså nästa torsdag. Jag själv har beställt den till nu på torsdag/fredag, men den kommer ju när den är klar.

Här har ni några bilder på min växande mage.

                                                                                vecka 12




                                                                              Vecka 15


                                                                                   Vecka 20




Vecka 23


                                                                               
                                                                                 Vecka 32



                                                                                   Vecka 38



Så här är jag idag, v 39 enl mig men vecka 38 + 4 enl barnmorskan.  Ja denna gång så har det vart lite tyngre att vara havandes, men det har nog mest med att man redan har en vän som behöver ens ork och uppmärksamhet. Men jag kommer trots krämpor och mycket sammandragningar sakna att känna nån där inne när den väl kommit.
Det blir spännande att se vad som kommer, när den kommer och hur den kommer.

PUss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar